مرکز آموزش

صفحه اصلی پورتال > مرکز آموزش > سرورهای مجازی > Windows > چگونه فایل ها را از کامپیوتر شخصی بر روی سرور ویندوز کپی نمائیم؟


چگونه فایل ها را از کامپیوتر شخصی بر روی سرور ویندوز کپی نمائیم؟




نحوه تنظیم ریموت دسکتاپ ویندوز سرور

برای کسانی که با سرور های ویندوز کار می کنند، در خیلی از مواقع این مشکل بوجود می آید که می خواهند فایلی را از روی سرور به کامپیوتر شخصی خود یا بلعکس انتقال دهند، اما اطلاعات لازم برای راه اندازی ftp server و انجام مراحل پیچیده برای نصب آن را در اختیار ندارند و احتمالا تنظیمات لازم برای وب سرور نیز بر روی سرور انجام نگرفته است که بتوانند از امکان دانلود مستقیم از سرور استفاده نمایند. در چنین مواقعی شاید بهترین و سریعترین راهکار برای انتقال فایل ها با حجم نه چندان زیاد استفاده از امکانی است که ماکروسافت در سرویس ریموت دسکتاپ ( Remote desktop connection ) خود قرار داده است. در ادامه این مقاله شما نحوه اتصال مستقیم پارتیشن های هارد کامیپوتر شخصی خود را در سرور میزبان می آموزید.

نحوه تنظیم ریموت دسکتاپ

اتصال هارد کامیپوتر شخصی بر روی سرور

ابتدا نرم افزار ریموت دسکتاپ ( RDC ) را باز نمائید. در قسمت کامیپوتر IP سرور مقصد را وارد نمائید و قسمت Options را باز نمائید. در این قسمت می بایست زبانه Local Resources را باز نمائید و گزینه more را در بخش Local devices and resources انتخاب نمائید.

نحوه تنظیم ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور

پنجره جدیدی باز می شود که در آن می توانید از بخش Drives پارتیشن های مختلف هارد کامپیوتر شخصی خود را ملاحظه نمایید، در این قسمت هر یک از پارتیشن هایی که انتخاب می شوند در زمانی که به سرور خود از طریق ریموت دسکتاپ اتصال می یابید قابل دسترس خواهند بود. پس از انتخاب موارد کلید Ok را فعال نمائید.

مراحل را برای اتصال از طریق ریموت دسکتاپ کامل نمایید. حال کافی است پنجره my computer را باز نمائید و پارتیشن های کامیپوتر شخصی خود را بر روی سرور ملاحظه نمایئد. شما بسادگی می توانید فایل ها را مانند انتقال اطلاعات در کامپیوتر خود در اینجا نیز انتقال و یا تغییر دهید.

 

نحوه تنظیم ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور



آیا این پاسخ مفید بود؟

افزودن به علاقه مندی ها افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله چاپ این مقاله

خوانده شده
Driver Downloader Program (بازدید: 1290)

زبان: