مرکز آموزش

صفحه اصلی پورتال > مرکز آموزش > هاستینگ > شرايط و ضوابط ميزباني وب


شرايط و ضوابط ميزباني وب




انفورماتیک رویای پارسیان متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات ميزباني وب را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد.


متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي كه انفورماتیک رویای پارسیان بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام تبادل فايلها و كلا هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد.
متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه درون سايت خود قرار مي دهد، با خود او مي باشد و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه انفورماتیک رویای پارسیان نمي باشد.
متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين حقوق تاليف بين المللي و داخلي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.
متقاضی متعهد می گردد که از آپلود و استفاده از هرگونه کد مخرب ، Shell Code , Hack & Crack Tools , Spam Tools , Port Scan Tools ، ابزارهای هک و کرک ، ابزارهای ارسال ایمیل اسپم ، بالا آوردن سایت های دزدی اطلاعات کارت های اعتباری Phishing Website ، کدهای غیرمجاز file.sh ، راه اندازی سایت های مستهجن و غیر اخلاقی و استفاده از فانکشن های غیرمجاز در php خودداری کند. 
بدیهی است که در صورت پیداشدن هرکدام از موارد فوق در سرویس مشتری ، سرویس مسدود و حذف خواهد شد و هیچ گونه بازگشت وجه و یا بازپس دادن کد سایت و دیتابیس و یا بک آپ انجام نخواهد شد و در صورت خطرناک بودن موضوع و یا شکایت از طرف مراجع قانونی ( dci.ir , internet.ir و یا دیتاسنترها ) همکاری از جانب انفورماتیک پارسیان با مراجع قانونی جهت پیگیری و حذف سایت انجام خواهد شد.


متقاضي متعهد مي گردد كه نام اختصاصي و رمز عبور اختصاص يافته به خود را كه توسط انفورماتیک رویای پارسیان به وي اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد ديگري انتقال ندهد


انفورماتیک رویای پارسیان جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به انفورماتیک رویای پارسیان اطلاع دهد در غير اين صورت انفورماتیک رویای پارسیان هيچ مسئوليتي را در اين قبال آن نمي پذيرد


در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط انفورماتیک رویای پارسیان به هر علتي چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير كه از اراده انفورماتیک رویای پارسیان خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه انفورماتیک رویای پارسیان نخواهد بود.
از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ...، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به ميزباني وب، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و تحریم های علیه ایران و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده انفورماتیک رویای پارسیان ) اشاره کرد.


مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار و ...، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه انفورماتیک رویای پارسیان نمي باشد. 


استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما از سايت، ارسال هرز نامه، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرويس بدين معناست که سرويس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتيبان fullbackup به کاربر به طور کلي از سيستم حذف مي شود.


 - شرايط تمدید سرویس : 

سررسید سرویس ها پیش از تاریخ تمدید به کاربران توسط ایمیل و ایجاد فاکتور اطلاع داده خواهد شد که روال حذف سرویس های به صورت زیر خواهد بود و انفورماتیک رویای پارسیان تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات پس از مدت زمان تعیین شده نخواهد داشت.

  • سرورهای اختصاصی : 24 ساعت
  • سرورهای مجازی : 5 روز
  • سرویس های میزبانی وب ماهانه : 7 روز
  • سرویس های میزبانی وب سالانه : 2 هفته

امکان ارائه نسخه پشتیبان پس از انسداد سرویس به دلیل عدم تمدید وجود نخواهد داشت و تنها در صورت تمدید سرویس امکان ارائه نسخه پشتیبان وجود خواهد داشت ، لذا قبل از منقضی شدن سرویستان از وجود نسخه بک آپ خود مطلع شوید.


 

 

- شرايط بازگشت هزينه Refund-Money Back
سفارشات انجام شده براي سرور های مجازی/اختصاصی معمولاً يك ماهه است و درصورتي كه مشتري از سرويس خود رضايت نداشته باشد بايد حداكثر تا 7 روز بعد از خريد اقدام به لغو سرويس نمايد - لازم به ذكر است كه سرويس تنها با ذكر دليل قانع كننده لغو مي شود - در صورت لغو سرويس پهناي باند مصرف شده و هزينه راه اندازي اوليه و كانفيگ از هزينه اصلي كسر خواهد شد و مابقي به حساب مشتري در بين 4 تا 7روز كاري واريز خواهد شد .

نكته :

  1. در سرویس های سرور مجازی مبلغ 8 هزار تومان در صورت درخواست Money Back از مبلغ اصلی جهت نصب و راه اندازی و تنظیمات سرویس کسر خواهد شد .
  2. در سرویس های سرور مجازی هزینه کانفیگ سرور و موارد نرم افزاری در صورت درخواست Money Back بازگشت داده نخواهد شد.
  3. در سرویس هایی که خرید آنها با کارت اعتباری و از دیتاسنترهای خارجی انجام می شود برگشت هزینه فقط در صورتی که دیتاسنتر برگشت هزینه انجام دهد قابل ارائه خواهد بود . در غیر این صورت انفورماتیک رویای پارسیان تعهدی مبنی بر پرداخت مبلغ معادل خرید دلاری واریز شده به حساب شرکت های خارجی نخواهد داشت . در صورت عدم رضایت از سرور ، وجود مشکلات فنی در سرور خریداری شده ، دیداس خوردن آی پی شما به طوری که سرور از دسترس خارج شود و دیتاسنتر نتواند مشکل را برطرف کند انفورماتیک رویای پارسیان نیز به جز پیگیری مشکل با پشتیبانی دیتاسنتر همکاری بیشتری نمی تواند داشته باشد . 
  4. در سرویس هایی که خرید آنها با کارت اعتباری و از سایت های خارجی دیگر انجام می شود ، مثل ثبت دامین های بین المللی و خرید لایسنس های نرم افزارهای مختلف ، امکان ارائه بازگشت پول وجود ندارد .
  5. در صورت اشتباه در تایپ نام دامین توسط کاربر در هنگام سفارش و ثبت اشتباه دامین های بین المللی ، به دلیل اینکه ثبت دامین به طور اتوماتیک انجام می شود امکان تغییر نام دامین و یا بازگشت هزینه دامین وجود ندارد . لطفا در انتخاب و تایپ نام دامین ها حداکثر دقتتان را به کار گیرید.
  6. در صورتي كه مشتري درخواست Money Back نمايند مبلغ مذكور بعد از كسر شدن هزينه ها ، بين 4 تا 7 روز كاري به حساب مشتري واريز خواهد شد .
  7. سرويس تنها با ذكر دليل قانع كننده و شرایطی که قابل برطرف کردن مشکل نباشد لغو مي شود.

 

الف ) مقررات در خصوص سرور های مجازی /اختصاصی
-تمدید سرورهای مجازی
در زمان سررسید سرویس ها 5 روز قبل از تاریخ سررسید فاکتور تمدید ایجاد شده و ایمیل ارسال می شود و کاربرانی که تمایل به تمدید سرویس خود را دارند باید 24 ساعت قبل از زمان سرسید فاکتور ماه آینده هزینه را به حسابهای ما واریز نمایند سرویس هایی که در زمان اعلام شده پرداخت نشود در زمان سررسید فاکتور غیرفعال شده و 24 ساعت بعد در صورت عدم تمدید به صورت کامل از روی سرور اصلی حذف خواهند شد و همچنین تمدید انجام شده براي سرور های مجازی/اختصاصی معمولاً يك ماهه است و درصورتي كه مشتري از سرويس خود رضايت نداشته باشد بايد حداكثر تا 24 ساعت بعد از تمدید اقدام به لغو سرويس نمايد

- توافقنامه استفاده از خدمات سرور مجازی

ازآنجاییکه سرورهای مجازی انفورماتیک رویای پارسیان بر روی دیتاسنترهای هلند و آلمان و فرانسه و آمریکا واقع گردیده است و ما نیز باید مطابق قوانین آن دیتاسنترها عمل کنیم , لذا رعایت قوانین زیر و استفاده صحیح از آنها اجباری خواهد بود در صورت تخلف از این موارد سرور مجازی متخلف بسته شده و هیچ گونه وجهی بازگشت نخواهد شد .
1 - استفاده از سرورهای مجازی برای ارسال بیش از حد ایمیل و یا اسپم قابل قبول نمی باشد و در صورت مشاهده بیش از حد ایمیل های تبلیغاتی و اسپم اکانت کاربر مسدود خواهد شد و هیچ گونه وجهی بازگشت نخواهد شد .
2 - سرورهای مجازی ارائه شده مدیریت نشده و خام است , در صورت نیاز کاربر به پشتیبانی حرفه ای و نصب کنترل پنل , کانفیگ و ... هزینه آن جدا از سرویس اصلی در یافت خواهد شد .
3 - قبل از خرید دقیق در مورد نوع استفاده خود از سرور مجازی به ما توضیح دهید تا از شرایط آزاد بودن فعالیت خود بر روی سرورهای ما آگاه شوید تا در آینده مشکلی از نظر فعالیت غیر مجاز در مورد قوانین دیتاسنتر برخورد نکنید .
4 - در صورت اتمام پهنای باند ( ترافیک مجاز ) سرورهای مجازی سرویس ها غیرفعال و به صورت تیکت میزان پهنای باند ( ترافیک ) مصرف شده و میزان پهنای باند مجاز به کاربر اعلام خواهد شد - کاربران در صورت نیاز باید اقدام به خرید پهنای باند اضافه نمایند ؛ هزینه پهنای باند ( ترافیک ) اضافه در هر ماه در صفحه خرید مربوط به سرویس های هر دیتاسنتر موجود می باشد.

 قابل ذکر است که پهنای باند ( ترافیک ) خریداری شده تنها برای همان ماه محاسبه می شود و در صورت اضافه آمد به ماه بعدی منتقل نمی شود.


5 - سرورهای مجازی فاقد پشتیبانی نرم افزاری در طول ماه هستند و تنها سرویس هایی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری پرداخت نمایند به مشکلات آنها به صورت حرفه ای رسیدگی خواهد شد
6- در صورت خراب شدن سیستم عامل ، نیاز به تغییر سیستم عامل و یا نصب مجدد سیستم عامل عملیات مربوط به rebuild VPS یک مرتبه رایگان انجام خواهد شد که در صورت Rebuild کلیه اطلاعات سرور مجازی قبلی پاک شده و یک VPS جدید تحویل داده می شود و انفورماتیک رویای پارسیان هیچگونه مسئولیتی برای جابجایی دیتا و یا بازیابی اطلاعات را قبول نخواهد کرد . 
برای مرتبه دوم به بعد هزینه Rebuild سرور مجازی 30000 تومان خواهد بود . 

7- در صورتی که ip سرورمجازی شما به دلیل اسپم و ... از طرف دیتاسنتر بلوک شود , کاربر باید ای پی جدید خریداری نماید
8- بارگذاری به روش تورنت ( Torrent ) : تمامی کاربران باید از اجرای برنامه های تورنت و دانلود فایل های دارای کپی رایت با روش مذکور خودداری نمایند .
در این روش فایل در حال دانلود همزمان با دانلود شدن منتشر نیز می گردد که این مورد برای فایل های بدون کپی رایت مشکلی ایجاد نمی نماید ولی در مورد فایل های دارای کپی رایت عملا یکی از مصادق نقض کپی رایت به شمار می رود .
9- فعالیت ضد اخلاقی ، ضد دینی و سیاسی : تمامی کاربرانی که در زمینه های ضد اخلاقی ، ضد ادیان الهی و یا در زمینه سیاسی دارای فعالیت باشند و ممکن است مشکلاتی مانند فیلتر--ینگ ، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا شکایت هایی را به همراه داشته باشند اجازه استفاده از سرویس های سرویس دهنده را ندارند و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد 

# نصب پروکسی : نصب پروکسی بر روی سرور در حالتی که استفاده از آن به مدت زمان طولانی و برای عموم نباشد مجاز است . استفاده از پروکسی فقط جهت آزمایش هایی مانند کش کردن اینترنت ، بررسی درست کار کردن DNS های وب سایت موردنظر و ... ممانعت ندارد .
10- استفاده غیرمجاز و تلاش برای نفوذ : کلیه فعالیت های مشترکین روی سرور log شده و نگهداری می شود ، همچنین سرور به صورت شبانه روزی مانیتور شده و فعالیت های مشکوک به سرعت تشخیص داده می شود . لذا اگر مشترکی قصد نفوذ و تلاش برای به دست آوردن اطلاعات یا ایجاد اختلال در سرویس دیگر مشترکین روی سرور را داشته باشد سریعا شناسایی شده و سرویس این مشترک به جهت حساسیت موضوع و مطرح بودن امنیت دیگر مشترکین به صورت کامل از روی سرور حذف خواهد شد .
11- دیداس DDOS : انجام هرگونه فعالیت مربوط به دیداس که باعث اختلال در سرویس دهی گردد و برای کاربر ابیوز بیاید، تمامی سرویس های مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف میگردد و انفورماتیک رویای پارسیان هیچگونه مسئولیتی بابت ارائه نسخه پشتیبان به کاربر ندارد.

 

-زمان تحویل سرورهای مجازی
12- زمان تحویل سرورهای مجازی به شرح ذیل می باشد :
سرورهای مجازی ویندوز بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 45 دقیقه تا 4 ساعت بعد
سرورهای مجازی لینوکس بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 1 ساعت تا 4 ساعت بعد
سرورهای مجازی میکروتیک بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 30 دقیقه تا 4 ساعت بعد
این زمان شامل کانفیگ سرور نمی شود و برای کانفیگ سرورهایی لینوکس 4 تا 6 ساعت به زمان اصلی اضافه خواهد شد.
13- نصب سیستم عامل بر روی هر سرورمجازی 1 بار رایگان می باشد و در صورتی که کاربر نیاز بیشتری داشته باشید برای هر بار نصب مجدد سیستم عامل مبلغ 10000 هزار تومان دریافت خواهد شد.
14- کاربران باید همیشه از اطلاعات خود بک آپ بر روی فضایی به غیر از سرورمجازی تهیه نمایند , در صورت بروز مشکل سخت افزاری و از طرف دیتاسنتر ، انفورماتیک رویای پارسیان هیچ مسئولیتی را در قبال اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی نمی پذیرد.
15- پشتیبانی سرورهای مجازی تنها از طریق تیکت انجام می شود و کاربران باید در زمان ارسال تیکت از عنوان مناسب و محتوای تایپ شده فارسی اقدام کنند.
16- هزینه بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل 10000 هزار تومان است و پسورد میکروتیک قابل بازیابی نیست.
17- زمان پاسخگویی به تیکت ها در طول روز بین 10 دقیقه تا 4 ساعت و در طول شب بین 4 تا 8 ساعت خواهد بود.
18- مشکلات نرم افزاری کاربران به هیچ عنوان شامل پشتیبانی رایگان نمی شود و تنها کاربرانی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری را پرداخت نموده اند , به مشکلات نرم افزاری آنها رسیدگی خواهد شد . انفورماتیک رویای پارسیان در رابطه با سوالات کاربرانی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری تهیه ننموده اند , مختار به پاسخ یا بستن تیکت یا حذف آن است.
19- انتقال سرورهای مجازی به دیگر سرورها ، در زمان سررسید قابل انجام است.

- اقداماتی که انفورماتیک رویای پارسیان در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد :
تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب تعلیق سرویس می شود. انفورماتیک رویای پارسیان تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد و حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد.
زمانی که انفورماتیک رویای پارسیان از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها انفورماتیک رویای پارسیان بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین انفورماتیک رویای پارسیان در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد.
هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد انفورماتیک رویای پارسیان هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به انفورماتیک رویای پارسیان خواهد بود.

 

ب) مقررات عمومی

- قوانین جمهوری اسلامی ایران + قوانین بین المللی

با توجه به اینکه انفورماتیک رویای پارسیان تابع کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران است . بنا براین قوانین شامل کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران + قوانین بین المللی می باشند بنابراین هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا آمریکا و آلمان و هلند و فرانسه خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. 

 - Fair Use Policy چیست ؟

اگر مصرف شما برخی از اوقات بالا باشد، از نظر ما مشكلی ندارد، مگر آن كه الگوی مصرف بالا به صورت یكنواخت تكرار شود. اگر مصرف به صورت مستمر بالا باشد، می توانید از سرویس های اختصاصی استفاده کنید، در غیر این صورت و ادامه روند مستمر مصرف بالا، انفورماتیک رویای پارسیان برای حفظ حقوق كاربران دیگر، ناگزیر از محدود، معلق یا مسدود كردن سرویس شما خواهد بود.

- شرایط غیر طبیعی و فورس ماژور :

انفورماتیک رویای پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در مقابل بلایای طبیعی ، جنگ ، آشوب اجتماعی ، اعتصاب ، محدودیت ها و تحریم ها ی دولتی ندارد و نخواهد داشت.
با این وجود تمام توان خود را برای رفع مشکلات و کاهش اثرات انجام می دهد و بروز هر گونه از این فورس ماژور ها دلیلی بر عدم انجام و تخطی از قوانین این تعهد نامه نخواهد شد.
 - خسارت و رفع مسئولیت

- خدمات انفورماتیک رویای پارسیان به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسها که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. انفورماتیک رویای پارسیان هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. انفورماتیک رویای پارسیان تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.

- خسارت و بازگشت وجه ، تنها درصورت عدم کیفیت سرویس(با ذکر دلیل منطقی) و قطعی مداوم می باشد و شامل سلایق کاربر نیست.

- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و انفورماتیک رویای پارسیان هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

 - استفاده غیر قانونی :

کلیه سرویس ها باید برای مقاصد قانونی مورد استفاده قرار گیرند و هر گونه از عملیاتی که به مستقیما موجب تخلف شود و یا به آن کمک کند ممنوع است.
برخی از این تخلف ها در زیر آمده است شایان ذکر است ممنوعیت ها منحصرا به موارد زیر ختم نمی شوند :

  • قرار دان هر گونه اطلاعات بدون مجوز از فایل های که زیر پوشش قانون کپی رایت است.
  • سایت های مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران 
  • سایت های مخالف با قوانین ایالات متحده آمریکا و هلند و فرانسه و آلمان ( محل قرار گیری سرورها )
  • استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
  • استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
  • کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود (http://en.wikipedia.org/wiki/Phishing )
  • سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
  • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
  • انتشار اکاذیب علیه دیگران

 - مالکیت سرویس ها :

مالکیت قانونی سرویس ، شخص حقیقی و حقوقی است که در قسمت کاربران سایت انفورماتیک رویای پارسیان سرویس ها تحت حساب کاربری آن شخص قرار دارد.
- توهین به کارمندان و مسئولین و خدمات انفورماتیک رویای پارسیان :
هر گونه توهین به سرویس ها ، خدمات ، مسئولین و کارمندان انفورماتیک رویای پارسیان از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی انفورماتیک رویای پارسیان با کاربران اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، گفتگوی زنده و ارتباط های مخابراتی تلفن و فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و انفورماتیک رویای پارسیان امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت. بدیهی است انفورماتیک رویای پارسیان با تمام وجود آماده پذیرفتن انتقادات سازنده شما کاربران محترم می باشد.

 - تغییرات تعرفه :

  • در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود .
  • هزینه های کارشناسی نیروی فنی ویا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد .
  • ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دوسرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پرتال کاربران محاسبه می گردد.
  • سرویسهای خریدار تنها در ابتدای دوره جدید و به درخواست خریدار در صورتی که امکانات و منابع استفاده شده توسط وی متناسب با بسته میزبانی مورد نظر باشد تنزل داده می شود .
  • تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد .
  • تغییرات فنی : شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
  • هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
  • تغییرات مالکیت 
  • تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی ویا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال کاربران انجام میگردد.
  • شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد. 
  • شرکت می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.


لینک به این قوانین در تمامی صفحات سایت گذاشته شده است و آگاهی یافنن و اطلاع داشتن کاربران از این قوانین صرفا وظیفه کاربر می باشد . دلایلی همچون نخواندن قوانین ، بی اطلاعی از قوانین ، اطلاع داده نشدن قوانین بعد از خرید کاربر پذیرفته نخواهد شد .


 اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري گروه انفورماتیک رویای پارسیان در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود.


در صورتیکه گروه انفورماتیک رویای پارسیان در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند ، تمامي اين موارد و تغييرات در اخبار شرکت به صورت هفتگي براي کليه کاربران ارسال مي شود.

آخرین بروز رسانی قوانین : 1393.05.28 


ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود.



آیا این پاسخ مفید بود؟

افزودن به علاقه مندی ها افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله چاپ این مقاله

خوانده شده
دامین چیست ؟ (بازدید: 9943)
سرور مجازی چیست ؟ (بازدید: 11215)
نحوه ثبت DNS اختصاصی (بازدید: 3085)

زبان: