تغییر در شرکت ثبت کننده دامین های بین المللی ResellerClub

شرکت ریسلرکلاب ماهیت هندی -آمریکایی اش را برای گسترش فعالیت هایش به شرکت فقط آمریکایی تغییر داده است در نتیجه از ادامه سرویس دهی به ایرانیان خودداری خواهد کرد. 
دامین های مشتریان ما برخی در شرکت OnlineNic ثبت شده اند و سایر آنها ( اکثرا ) در این شرکت ResellerClub ثبت شده بودند . تغییری که در نتیجه این تحریم به وجود آمده این هست که موجودی کاربران و دامین های ایرانیان به سایت شریک جدید ریسلرکلاب Resello منتقل می شوند . 
کلیه ریسلرها و پنل های مشتریان ما در سایت جدید ساخته خواهند شد و تغییری از نظر ساختار مشتریان و یا دی ان اس ها به وجود نخواهد آمد و این انتقال هم رایگان توسط خود ریسلر کلاب انجام خواهد شد و آدرس ورود به پنل جدید شما در سایت resello را برایتان ارسال خواهند کرد . 

جالبتر از همه اینکه در طی سالهای 2010 تا کنون این شرکت با افتخار به ایرانیان سرویس میداد و سود کلانی از ایرانیان برده که تصویر زیر گواهی تغییر رفتار این شرکت هندی در قبال ایرانیان می باشد : 

تحریم ایران توسط ریسلرکلاب


البته به قول همکاران در صورتی که تحریم های IT بر علیه ایران برداشته شود ریسلرکلاب بزرگترین متضرر چنین تصمیم گیری ای خواهد بود . بهتر بود برای گسترش فعالیت هایش یک شرکت زیرمجموعه برای آن کارهایی که نیاز به شرکت آمریکایی داشتند ثبت می کرد . مثل همین کاری که برای ایرانیان انجام داده و یک سایت بالا آورده و سرویس های ایرانی ها را به آن منتقل کرده . به هر حال از این به بعد به جای آنلاین نیک و یا ریسلرکلاب با رجیسترار internet.bs که از سال 2003 فعال هست و نماینده رسمی ICANN هست کار خواهم کرد . 

 


Sunday, October 20, 2013





« بازگشت

زبان: