حذف دامین های دریافت کننده اخطاریه از دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

با سلام . به اطلاع کلیه کاربران سرویس هاستینگ می رساند که بنابر اعلام دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ، دامین هایی که برایشان اخطاریه دریافت می کنیم را باید از سرور حذف کنیم .
بنابراین دامین های دارای اخطاریه و کلیه ساب دامین هایشان از سرور حذف خواهند شد و در صورتی که کاربر آن هاست مجددا اقدام به پارک دامین پاک شده نماید سرویس هاستینگ ایشان معلق شده و از ادامه سرویس دهی به ایشان خودداری خواهیم کرد .

توجه: در مواردی که نشانی زیردامنه یا صفحه یک تارنما جهت مسدودسازی ارسال می شود، هدف حذف و مسدود کردن همان نشانی ارسال شده است نه کل تارنما؛ لذا تاکید می شود در اینگونه موارد از مسدود کردن دامنه اصلی خودداری نموده و صرفا نشانی اعلام شده مسدود گردد.
ضمنا از میزبانی تارنمای مذکور تحت دامنه جدید و به هر شکل ممکن تا دستور رفع انسداد دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خودداری نمایید و چنانچه مالک این تارنما به مسدودسازی و پالایش تارنمای خود اعتراض و شکایت دارد می تواند جهت پیگیری از طریق نشانی internet.ir شکایت خود را به دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارسال نماید.

Friday, February 1, 2013





« بازگشت

زبان: