مرکز آموزش

صفحه اصلی پورتال > مرکز آموزش > نمایندگان فروش > آموزش غیرفعال سازی Lock در ریسلو برای انتقال دامین


آموزش غیرفعال سازی Lock در ریسلو برای انتقال دامین




چگونه میتوانم لیست و کد ترنسفر همه دامنه هایم در ریسلو را استخراج کنم ؟
با دستور زیر میتوانید لیست همه دامنه هایتان در resello را بدست آورید. 

curl --request GET --header "$APIKEY" "https://backoffice.hostcontrol.com/api/v1/domain?limit=100&order_by=created&offset=0" >> list.txt 

به جای  $APIKEY کد api حسابتونو قرار بدهید. دقت کنید که نام کاربری ایمیلتون نیست و در صفحه اول پنل ریسلو به عنوان reseller reference ذکر شده. اگر دامنه هاتون بیشتر از 100 تا هست ، باید چند بار دستور را اجرا کنید و هر بار offset را 100 تا افزایش بدید. مثلا اول 0 باشه و بعد 100 و به همین تریتیب. با اجرای این دستور ، اطلاعات کلیه دامین هاتون در فایل list.txt ذخیره میشه با فرمت json که میتونید این فرمت را به هر فرمتی تبدیل کنید یا از سرویسهای آنلاین مثل http://www.convertcsv.com/json-to-csv.htm استفاده کنید برای تبدیلش به فرمت های دیگه.


چطور دامنه هایم را در ریسلو به صورت کلی و بالک آنلاک کنم و قفل آن را بردارم ؟
اگر دامنه هاتون لاک بود میتونید با استفاده از دستور زیر آنلاکشون کنید 

curl --request PUT --header "$APIKEY" --data '{"is_transfer_lock_enabled":false}' "https://backoffice.hostcontrol.com/api/v1/domain/$DOMAINID" 

که در این دستور هم باید پارامتر ها را جایگزین کنید و $DOMAINID هم برای هر دامین از خروجی دستور اول میتونید بردارید و در این دستور قرار بدید. اگر تعداد دامین ها زیاد هست میتونید چندین بار اجرا کنید و هر بار پارامتر $DOMAINID را تغییر بدید. 
این دستورات در لینوکس قابل اجرا هست. اگر دسترسی به لینوکس ندارید میتونید دستور CURL برای ویندوز را دانلود کنید و در ویندوز هم استفاده کنید.


آیا این پاسخ مفید بود؟

افزودن به علاقه مندی ها افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله چاپ این مقاله

خوانده شده

زبان: